tisdag 9 mars 2010

Studier...

Idag har jag skickat in min GEA-ansökan. Valde efter det som passade bäst, dvs Axxell, Brusaby djurskötsel, Axxell, Brusaby hästhushållning och KÖG. Visst vore det roligt att studera på annan ort till något mer "spännande", men av två anledningar går det inte - a) jag skulle inte ha råd och b) vad skulle jag göra av djuren?

Vet fortfarande inte vad jag vill bli "när jag blir stor". Farmaceut och djurvårdare är med på listan över yrken jag skulle kunna tänka mig, men jag VET inte. Frustrerande.

Nåja, jag är femton år och har väl all tid i världen på mig *tänka positivt*! :D

Mvh
Sanna

4 kommentarer:

  1. Duktigt att du funderar men på något sätt brukar det ordna sig till slut :-)fina yrken båda två som du funderat över. Mommo

    SvaraRadera
  2. Lycka till med dina studier! :'D

    SvaraRadera
  3. Mommo: jaa, antar det. ^^

    Ellen: tack det samma :DD

    SvaraRadera
  4. ..Hej, ja det är ju inte lätt att bestämma sig vad man skall läsa men....det bästa är att välja en linje som man har nytta av vad man än väljer senare i livet..lycka till Sanna i ditt val. Jag VET att du klarar vad du än väljer..Du är en jätteduktig tjej.Kram från Moffa

    SvaraRadera