onsdag 12 maj 2010

Snart sommar!

Och Gud vad efterlängtat.

(btw har haft några stressiga/jobbiga veckor och därför inte orkat blogga)

Efter 9 års ren tortyr (nåja, nästan) är det bara 3 veckor kvar tills jag är FRI! Tre futtiga veckor.

Jag har aldrig gillat skolan; det är ganska svårt att gilla ett ställe där man inte accepteras. Skolan, eller snarare dess elever, har förstört mitt liv och förpestat min vardag i åratal. Större delen av mitt liv har jag gått och tänkt "hoppas jag är sjuk imorgon, snälla säg att jag är sjuk imorgon" och dylikt...

Känslan av att slippa allt detta är överväldigande. Nu får jag göra det jag vill. Nu får jag välja själv.

Nu kan jag äntligen koncentrera mig på nuet.

Är väl inget vettigt med det här inlägget egentligen, men jag vill skriva av mig.

Mvh
Sanna

3 kommentarer:

  1. Oj Sanna gumman vad du måste ha haft det jobbigt...Jag blir så arg!! Men nu är det snart över, och du har alla möjligheter framför dej! Kram, Keka

    SvaraRadera
  2. ..Hej Sanna
    Det kan inte ha varit roligt men hoppas det är över nu och att resten av livet blir desto bättre..tänker på dig/ Kram från Moffa

    SvaraRadera
  3. Visst var det MYCKET "vettigt" i det du skrev Och jag är glad att du orkat dom här LÅÅÅÅNGA åren. Också glad att det nu snart är över.
    Mommo

    SvaraRadera