torsdag 11 februari 2010

Prao

Praktisk arbetslivsorientering.

Den här veckan har jag sluppit skolan,
skönt!

Jag har alltså prao:at på Kimito Apotek, och det har hittils varit en mycket lärorik, intressant och rentav rolig praovecka. Har lärt mig MASSOR och är mycket tacksam för att apotekets personal har stått ut med mig, hehe. :D

Jag har hunnit fundera en del över vad jag
vill bli när jag blir stor, men jag vet verkligen inte. Det finns inget yrke som faktiskt intresserar mig sådär speciellt. Men farmaceut är inte helt uteslutet, dock vet jag inte om jag orkar med gymnasiet... nåja, nog pratat om det.

Ella (en bekants JRT) var här idag (för att prata om något helt annat). Sen åt vi fastlagsbullar (heh) och imorgon ska jag storstäda rummet IGEN, då Saga har kommit på att varför ska allt spån vara i buren, när man lika gärna kan gräva ut det över mattes golv? Yey.

I helgen ska jag förhoppningsvis till stallet. Längtar <3

Så där. Nu fick ni veta lite om min vecka. :D

Mvh
Sanna

1 kommentar: