onsdag 3 februari 2010

Jag & pälsklingarna

Hah, smart av mig att glömma presentationen. Nåja, här kommer den... en lagom kort sådan.

Sanna ~ jag som sitter vid tangenterna. Hästtokig, eller ja, djurtokig i allmänhet och har ett litet "zoo" på 2 möss & 3 kaniner (+ familjens katter). Till mina största intressen hör hästar, kaninavel & -genetik, fotografering och datorer.

Tindra och Blue ~ tammöss, systrar med stora personligheter.

Saga ~ dvärgvädur (kanin), envis och bestämd av sig men fortfarande den som ligger mig närmast hjärtat.

Curry ~ korsning/"teddyvädur" (kanin), kastrerad hane, en rund liten fluffboll. Sagas sambo!

Tingan ~ vädurkorsning (kanin), störst och låter absolut ingen kanin bestämma över henne (har resulterat i bl.a. ett jack i Sagas öra). Mot människor gör hon dock inget, är pga dålig syn mot det skyggare hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar