torsdag 4 februari 2010

Trött...

Den här dagen har varit ganska uttröttande.

I morse var morsan på dåligt humör och jag missade nästan taxin.

I skolan hände inget speciellt, tråkiga lektioner och omotiverade elever som vanligt.

Framme i byn gick jag till apoteket och presenterade mig (praoplats). Sen köpte vi en ny kaffekokare (syrran hade sönder kannan i morse, därav min mors humör) och två hinkar på Agri och 2 balar hö till ninerna.

Hemma lastade jag ur balarna ur bilen och slängde upp dom på första bästa plats, släpade spånbalen in i källaren och gav Tingan hö innan jag började städa Currys och Sagas bur och fixa i ordning åt alla kaniner i övrigt.

Och nu är jag så trött att jag orkar inte ens skriva ett skapligt blogginlägg. :D

Hoppas er dag har varit lite mer inspirerande än min!

Mvh
Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar