måndag 10 januari 2011

Pälsbeklädda gangsters

Det är vad man kan kalla mina djur!


Varje dag överraskar de en med nya hyss. Kan ta idag som exempel.

Under tiden jag var i skolan hade golvet hunnit bli täckt med spån och spånsäcken var konstigt nog mycket tommare än sist jag kollade... misstänker bestämt en liten Elsa....... heeelt oskyldigt satt hon i en knut och kikade försiktigt på mig... ;)

Stinkys senaste projekt är annars att demolera en papplåda med hjälp av tänderna. Han har kommit ganska långt nu. Har visserligen varit med om kliande valptänder, men en katt med ett sådant behov av att tugga? Nej, det är något helt nytt för mig! 

För att inte nämna Tingans enorma behov av att slita sönder saker med tänderna, Mosses förkärlek till kritor osv.. suck :)
Nåja, en fördel med det hela är väl att det händer något nytt varje dag åtminstone :-) Tänk hur tråkigt mitt liv skulle vara om jag inte hade några husdjur!

Stinky jobbar på sitt senaste projekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar